Podstawowe pojęcia związane z giełdą: indeksy, spready, marże.
Reklama powinna być przede wszystkim efektywna, by zachÄ™cić konsumentów do zainteresowania danymi towarami lub też usÅ‚ugami. Jak siÄ™ niemniej jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma również do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek zwykle majÄ… charakter informacyjny – dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ bowiem dowiedzieć o danej ogromnej ofercie, o oferowanych produktach czy usÅ‚ugach, z jakich bÄ™dziemy mogli skorzystać. Co znacznie wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… mieć także funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – w pewnych momentach sÄ… w stanie nam w takim razie przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tu pomoże ANCHOR. ZwiÄ…zane jest to miÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie w wiÄ™kszoÅ›ci wypadków reklama ma za zadanie informować, natomiast już w dodatkowych okresach, kiedy na przykÅ‚ad sprzedaż zacznie spadać, wtedy przyzwoicie jest najzwyczajniej w Å›wiecie przypomnieć kontrahentom o praktycznych produktach czy usÅ‚ugach. Poza tym reklama może mieć funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym na pewno już niejednokrotnie siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, oglÄ…dajÄ…c reklamy choćby w telewizji.
1. Przejdź dalej
2. Wejdź
3. Kontynuuj
4. Przeczytaj to
Jakie są rodzaje papierów wartościowych?